Μενταγιόν, ασήμι (925°), Δίσκος της Φαιστού με ζιργκόν
Γυναικείο μενταγιόν από ασήμι (925°) επιχρυσωμένο με ζιργκόν με το Δίσκο της Φαιστού. Ο Δίσκος της Φαιστού είναι δίσκος ψημένου πηλού, που αποτελεί αρχαιολογικό εύρημα από τη Μινωική πόλη της Φαιστού στη νότια Κρήτη και χρονολογείται πιθανώς στην μέση ή ύστερη Μινωική Εποχή του Χαλκού. Αποτελεί ένα από τα γνωστότερα μυστήρια της αρχαιολογίας, αφού ο …
Μενταγιόν, ασήμι (925°), Μαίανδρος με τεχνητό opal
Γυναικείο μενταγιόν από ασήμι (925°) με σύμβολο Μαίανδρο με τεχνητό opal. Ο Μαίανδρος είναι το αρχαιότερο ελληνικό σύμβολο, Νίκης και Ενότητας, σύμβολο του Άπειρου και της Αιώνιας Ζωής. Εμπνευσμένος, κατά την άποψη κάποιων ακαδημαϊκών, από τις πολυάριθμες στροφές του ποταμού Μαιάνδρου. Ο Μαίανδρος χρησιμοποιείται σε αγγεία, ναούς, μνημεία, γλυπτά, αντικείμενα, πολεμικά όπλα, πανοπλίες και κοσμήματα.
Μενταγιόν, ασήμι (925°), Δίσκος της Φαιστού με τεχνητό opal
Γυναικείο μενταγιόν από ασήμι (925°) με τον Δίσκο της Φαιστού και τεχνητό opal. Ο Δίσκος της Φαιστού είναι δίσκος ψημένου πηλού, που αποτελεί αρχαιολογικό εύρημα από τη Μινωική πόλη της Φαιστού στη νότια Κρήτη και χρονολογείται πιθανώς στην μέση ή ύστερη Μινωική Εποχή του Χαλκού . Αποτελεί ένα από τα γνωστότερα μυστήρια της αρχαιολογίας, αφού …
Μενταγιόν, ασήμι (925°), Δίσκος της Φαιστού με στεφάνι μαίανδρου και τεχνητό opal
Γυναικείο μενταγιόν από ασήμι (925°) με το Δίσκο της Φαιστού και στεφάνι μαιάνδρου με τεχνητό opal. Ο Δίσκος της Φαιστού είναι δίσκος ψημένου πηλού, που αποτελεί αρχαιολογικό εύρημα από τη Μινωική πόλη της Φαιστού στη νότια Κρήτη και χρονολογείται πιθανώς στην μέση ή ύστερη Μινωική Εποχή του Χαλκού . Αποτελεί ένα από τα γνωστότερα μυστήρια …
Μενταγιόν, ασήμι (925°), Μαίανδρος με τεχνητό opal
Γυναικείο μενταγιόν από ασήμι (925°) με σύμβολο Μαιάνδρου και τεχνητό opal. Ο Μαίανδρος είναι το αρχαιότερο ελληνικό σύμβολο, Νίκης και Ενότητας, σύμβολο του Άπειρου και της Αιώνιας Ζωής. Εμπνευσμένος, κατά την άποψη κάποιων ακαδημαϊκών, από τις πολυάριθμες στροφές του ποταμού Μαιάνδρου. Ο Μαίανδρος χρησιμοποιείται σε αγγεία, ναούς, μνημεία, γλυπτά, αντικείμενα, πολεμικά όπλα, πανοπλίες και κοσμήματα.
Μενταγιόν, ασήμι (925°), Σπείρα με τεχνητό opal
Γυναικείο μενταγιόν από ασήμι (925°) με σύμβολο Σπείρα και τεχνητό opal. Η Σπείρα είναι Αρχαιοελληνικό Σύμβολο Ζωής και είναι ένα από τα αρχαιότερα σύμβολα και χρησιμοποιείται από την παλαιολιθική εποχή στον Ελλαδικό χώρο. Ένα από τα πιο μυστηριώδη γεωμετρικά σχέδια που βρίσκουμε σε όλο τον πλανήτη. Έχει εντοπιστεί σε αμέτρητους αμφορείς, αγάλματα, κοσμήματα και σε …
Βραχιόλι ασήμι (925°) μακραμέ, Δίσκος της Φαιστού
Γυναικείο βραχιόλι μακραμέ από ασήμι (925°) με το Δίσκο της Φαιστού .Ο Δίσκος της Φαιστού είναι δίσκος ψημένου πηλού, που αποτελεί αρχαιολογικό εύρημα από τη Μινωική πόλη της Φαιστού στη νότια Κρήτη και χρονολογείται πιθανώς στην μέση ή ύστερη Μινωική Εποχή του Χαλκού . Αποτελεί ένα από τα γνωστότερα μυστήρια της αρχαιολογίας, αφού ο σκοπός …
Βραχιόλι ασήμι (925°) μακραμέ, Δίσκος της Φαιστού
Γυναικείο βραχιόλι μακραμέ από ασήμι (925°) με το Δίσκο της Φαιστού. Ο Δίσκος της Φαιστού είναι δίσκος ψημένου πηλού, που αποτελεί αρχαιολογικό εύρημα από τη Μινωική πόλη της Φαιστού στη νότια Κρήτη και χρονολογείται πιθανώς στην μέση ή ύστερη Μινωική Εποχή του Χαλκού . Αποτελεί ένα από τα γνωστότερα μυστήρια της αρχαιολογίας, αφού ο σκοπός …
Βραχιόλι γυναικείο μακραμέ, χρυσός K14 (585°), Δίσκος της Φαιστού
Γυναικείο βραχιόλι μακραμέ από χρυσό K14 (585°) με το Δίσκο της Φαιστού. Ο Δίσκος της Φαιστού είναι δίσκος ψημένου πηλού, που αποτελεί αρχαιολογικό εύρημα από τη Μινωική πόλη της Φαιστού στη νότια Κρήτη και χρονολογείται πιθανώς στην μέση ή ύστερη Μινωική Εποχή του Χαλκού. Αποτελεί ένα από τα γνωστότερα μυστήρια της αρχαιολογίας, αφού ο σκοπός …
Δαχτυλίδι Ψηφιδωτό ο Πρίγκιπας με τα κρίνα
Τμήμα τοιχογραφίας της Κνωσού(Κρήτη) Π. 1550 π.Χ. ( Ηράκλειο Κρήτης, Αρχαιολογικό Μουσείο)
Δαχτυλίδι Ψηφιδωτό Δελφίνι
Ετιμήθη όσο κανένα άλλο ζώον. Σύμβολο δύο θεών, του Απόλλωνος και του Ποσειδώνα.
Δαχτυλίδι Ψηφιδωτό Μαίανδρος
Γραμμικό σχήμα, χρησιμοποιείτο ως διακόσμηση κατά την αχαιότητα, στις άκρες των ενδυμάτων, σε αγγεία και αρχιτεκτονικές κατασκευές.